www.ilderforum.com Forum Hovedsiden www.ilderforum.com

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Ilder anatomi og illustrasjoner
Gå til side Forrige  1, 2

Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.ilderforum.com Forum Hovedsiden -> Helse
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Renate

Ble Medlem: 16 Sep 2005

InnleggSkrevet: Fre Nov 13, 2009 12:56 am    Tittel: Svar med Sitat

Huff og huff. dette hørtes ikke noe bra ut!
Nå har jeg klemt og most på samtlige her. inkludert gamlemann som er totalt pelsløs og eier ikke fett på kroppen og selv der kan jeg ikke kjenne noen ting. Men jeg gjennkjenner den konsistensen du beskriver, så vet hva du mener.

Jeg tror nok absolutt feilforing kan være en veldig viktig faktor her! Håper virkelig at det går bra med den lille og at det "kun" er en mild influensa som har blitt neglisjert fra forrige eier. Håper alt som skal til er litt kjærlighet og skikkelig for.

Krysser fingre og poter for dere og hold oss oppdtarter!

Ble Medlem: 16 Apr 2007

InnleggSkrevet: Fre Nov 13, 2009 1:19 am    Tittel: Svar med Sitat

Renate skrev:
Huff og huff. dette hørtes ikke noe bra ut!
Nå har jeg klemt og most på samtlige her. inkludert gamlemann som er totalt pelsløs og eier ikke fett på kroppen og selv der kan jeg ikke kjenne noen ting. Men jeg gjennkjenner den konsistensen du beskriver, så vet hva du mener.

Jeg tror nok absolutt feilforing kan være en veldig viktig faktor her! Håper virkelig at det går bra med den lille og at det "kun" er en mild influensa som har blitt neglisjert fra forrige eier. Håper alt som skal til er litt kjærlighet og skikkelig for.

Krysser fingre og poter for dere og hold oss oppdtarter!

takk:)

han skal bli bra..
om så hele jula går dukken her, så skal vi få orden på han.

han andre har gått opp ca 200gram nå og er allerede i mye bedre form enn da de kom for 7dager siden, så jeg har håp hvertfall:)

håper Toivo ikke feiler noe alvorlig, og at han snart ligger jevnt med Paulus..

er uansett mye som står igjen da også, siden de begge mangler muskler i kroppen og knapt kan gå..

utrolig mye å ta tak i med disse gutta, men først og fremst må jeg finne ut av toivo`s slapphet..
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.ilderforum.com Forum Hovedsiden -> Helse Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side Forrige  1, 2
Side 2 av 2

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet